lunes, 22 de abril de 2013

Guillem Perez marchador manresa que milita en el Intec-Zoiti



Guillem Perez Afranca nacido en Manresa el dia 26/10/1983.

Club actual: Intec-Zoiti

 1)La teva trayectoria en la maxa com ha sigut? Vaig començar amb 14 anys i als 15 anys ja vaig fer 24'12" en 5km, vaig començar a anar a Campionats d'Espanya... No obstant, als 16 anys (quan vaig acabar la categoria juvenil) ho vaig deixar fins als 20 anys per centrar-me ens els estudis. A la tornada he compaginat temporades bones amb altres de pitjors.

2)Com va ser la teva decisio per practicar la marxa? Va ser d'una forma força natural, al principi practiques totes les modalitats, però la que se'm donava millor amb diferència era la marxa.

3)Ha sigut dificl la decisio de deixar el club atletic manresa? Està clar que no ha sigut fàcil, però a mesura passen els anys has de buscar nous reptes per començar la temporada amb il·lusió. El canvi de club m'aporta una motivació extra de cara a la temporada de pista.

 4)Creus que en la proxima lliga que debutes en 1ra nacional podries fer marca ? Si bé estic en un bon estat de forma, no és la millor competició per fer marques personals; l'important és la posició.

 5)Et plantejes tornar a un campeonat de espanya?Perque? Aquest any la RFEA ha baixat la minima per anar als Campionats de Ruta i s'havia de baixar de 1h40. Si continuen mantenint aquesta mínima, no conto anar-hi.

 6)Els teus entrenaments sempre son els mateixos? Segurament no son entrenaments de massa qualitat. Faig molts rodatges corrent i cap al mes de gener començo a fer marxa.


 Muchas gracias Guillem espero que en la liga nacional tu debut en primera sea muy buena.

No hay comentarios:

Publicar un comentario